30 November

Veckan har gått fort! 
I måndags lasttränades Mercedez ensam, hon gick in utan några problem så vi stängde luckorna bakom henne och lät henne så där inne och äta lite havre. Hon var helt lugn så sen lastade vi av henne. 
På tisdagen när jag skulle ta in henne från hagen tyckte jag att hon markerade lite på ett ben så då fick hon vila. Sen på onsdagen när jag satt upp och skulle rida så kände jag att hon inte gick helt rent då heller. Det är inte mkt hon markerar, hon har nog sträckt sig i hagen. Så nu torsdag fredag har hon fått vila och imon ska jag ta henne lite på lina och se om det är bra då, isf sitter jag nog upp en liten runda på henne med :) 
Ha en bra helg så länge! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0